Jídelníček pro cukroholiky!

13. srpna 2008 v 20:07 |  Diets

JÍDELNÍČEK PRO DIETU CUKROHOLIKŮ

PONDĚLÍ:

SNÍDANĚ: tortilla s ovocem a jogurtem, cappuccino z odtučněného mléka se skořicí
OBĚD: celozrnná houska lehce potřená máslem a medem, 100 g žluté papriky
SVAČINA: půl manga
VEČEŘE: 100 g krůtího řízku grilovaného na olivovém oleji, 2 malé brambory upečené ve slupce, dušená mrkev
* Jako dopolední svačinu nebo dezert po večeři si můžete dopřát malé pečené jablko s 1 lžičkou skořicového cukru. Celková dávka stolního cukru: 16 g

ÚTERÝ:

SNÍDANĚ: celozrnné cornflakes s odtučněným mlékem a nakrájenými jahodami
OBĚD: římský salát s grilovaným kuřecím řízkem
SVAČINA: půl šálku nakrájeného melounu
VEČEŘE: špagety s krevetami a rajčatovou omáčkou
* Svoji sladkou dávku si můžete vychutnat ve formě nakrájeného ovoce s 5 kostkami rozpuštěné čokolády. Celková dávka stolního cukru: 20 g

STŘEDA:

SNÍDANĚ: toast z grahamového chleba s pomazánkou z jahod smíchaných s medem
OBĚD: sendvič z tmavého chleba s vaječnou pomazánkou, obložený salátem
SVAČINA: tři čtvrtě šálku medového melounu
VEČEŘE: sójový burger s míchaným salátem
* Sladký jazýček utišíte miskou hroznového vína obaleného v cukru. Celková dávka stolního cukru: 18 g

ČTVRTEK:

SNÍDANĚ: ovocný koktejl s jogurtem
OBĚD: obložený tmavý chléb s tuňákem a rajčetem, špenátový salát
SVAČINA: miska popcornu
VEČEŘE: hrášková polévka s jogurtem a opečeným chlebem
* Večer si můžete zahřešit 2 ovesnými sušenkami s rozinkami. Celková dávka stolního cukru: 15 g

PÁTEK:

SNÍDANĚ: ovocný tvaroh, banán
OBĚD: rajčata s tuňákem ve vlastní šťávě, krajíček tmavého chleba
SVAČINA: jogurtový koktejl s vanilkovou příchutí
VEČEŘE: pečená treska s citronem, dušená zelenina
* Kopeček tvarohové zmrzliny s lžičkou višňového sirupu ozdobený jahodami. Celková dávka stolního cukru: 35 g

SOBOTA:

SNÍDANĚ: žitná bulka s ořechovým máslem a plátkem čerstvého ananasu, káva latte
OBĚD: tortilla s fazolemi a sýrem, sklenka pomerančového džusu
SVAČINA: mango
VEČEŘE: malý kuřecí řízek upečený na grilu, rýže parboiled, dušená brokolice
* Až vás bude honit mlsná, připravte si pohár z půlky broskve a jednoho kopečku jogurtové zmrzliny. Celková dávka stolního cukru: 35 g

NEDĚLE:

SNÍDANĚ: tortilla s míchaným vajíčkem a rajčetem, pomerančový džus
OBĚD: květákový mozeček, brambory, rajčatový salát
SVAČINA: nakrájený pomeranč s 20 g oříšků
VEČEŘE: filet z lososa s česnekem a pepřem, dušený chřest a půl šálku kuskusu
* Večer nebo dopoledne si oslaďte miskou hroznového vína smíchaným s 3 sušenými švestkami. Celková dávka stolního cukru: 15 g
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 MiMi MiMi | Web | 13. srpna 2008 v 20:54 | Reagovat

to určo zkusim:-)

2 Gothee Gothee | Web | 14. srpna 2008 v 10:30 | Reagovat

čoveče to bych asi potřebovala:D na mojí čokoholii

3 jANA jANA | Web | 3. října 2008 v 20:57 | Reagovat

Ahojky, chceš ZHUBNOUT AŽ ŠEST KILO v rekordním čase??? Tak neváhej a koukni na můj webík!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama