Salátový den

12. srpna 2008 v 10:25 |  Diets
Zeleninový salát má mnoho výhod. Je rychle připravený, má málo kalorií, ale hodně látek, které jsou pro naše zdraví důležité /vitamíny, minerály, vlákninu/. Tuk může obsahovat jedině zálivka.
Snídaně
Nastrouhejte 200 g mrkve. Trochu vody smíchejte s citrónovou šťávou a dvěma lžičkami medu. Nalijte na mrkev a promíchejte.

Oběd
150 g hlávkového salátu smíchejte s cibulí nakrájenou na kolečka, polovinou salátové okurky nakrájenou na plátky a paprikou, nakrájenou na nudličky. Dejte do mísy a zalijte zálivkou /100 g nízkotučného jogurtu smíchejte s rozetřeným česnekem, solí, pepřem a nasekanou zelenou petrželkou. K tomu jeden plátek celozrnného chleba.


Večeře
200 g syrové zeleniny /rajčata, paprika, mrkev, salátová okurka/, smíchejte s 50 g nízkotučného jogurtu a nasekanými bylinkami.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama